علیپور: از مظلوم نمایی تیم فوتسال کوثر در قبال حواشی تاسف می خورم

علیپور: از مظلوم نمایی تیم فوتسال کوثر در قبال حواشی تاسف می خورم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان در مورد حواشی انتهای بازی این تیم با کوثر اصفهان گفت: واقعا پشیمان هستیم که همه تلاش خود را کردیم تا بازیکنان و کادر کوثر را کنترل کنیم که بیش از این با داوران و نیروی انتظامی درگیر نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال کوثر اصفهان در پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: از قبل آماده یک بازی سنگین و حساس بودیم و در این چند روز سعی کردیم بازیکنان و مجموعه را از  لحاظ روحی روانی در سطح بالایی قرار بدهیم. خدا را شاکرم که در این بازی بازیکنان با انگیزه بالا و خودباوری و تلاشی که انجام دادند توانستند در طول بازی نبض کار را در اختیار بگیرند و حریف را تحت فشار قرار بدهند. به هرحال تلاش تا ثانیه آخر شعار بچه های ماست و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کرده و برای دیدارهای بعد آماده شویم.
وی در مورد اینکه کادر فنی کوثر در مصاحبه خود به شدت داوران را به باد انتقاد گرفته اند اظهار داشت: این مصاحبه ها و انتقاداتی که داشته اند به دلیل نتیجه و فشار بازی بوده است و به همین دلیل از دایره انصاف خارج شده اند و میزبانی و داوری را هدف قرار داده اند. در طول هفته گذشته و پس از بازی برگشت چند صحنه اوت و کرنر و خطای میانه زمین را در فضای مجازی قرار دادند که از این طریق داوران را تحت فشار قرار بدهند. از دید ما این تفکر و اتفاقات بسیار زشت و زننده است.

علیپور در مورد اتفاقات انتهای بازی و اینکه کوثری ها مدعی شدند هم کتک خوردند و هم عذرخواهی کردند اذعان داشت: هم تاسف خوردم و هم تعجب کردم بابت این چنین مظلوم نمایی و گفتار سراسر کذب. واقعا پشیمان هستیم که همه تلاش خود را کردیم تا بازیکنان و کادر کوثر را کنترل کنیم که بیش از این با داوران و نیروی انتظامی درگیر نشوند و مشکلی برایشان پیش نیاید. اگر دخالت ما نبود قطعا کار به جاهای باریکتری کشیده می شد و به جای تشکر این چنین رفتار می کنند.

6641