سومین تیم سقوط کننده از لیگ برتر انگلیس مشخص شد

سومین تیم سقوط کننده از لیگ برتر انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فولام در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر صفر مقابل برنلی شکست خورد تا بدین ترتیب به دسته پایین تر فوتبال انگلیس سقوط کند و دیگر در لیگ برتر انگلیس حاضر نباشد.

به گزارش فوتبالی، این بازی، هجدهمین شکست فصل فولام بود که این تیم را با 27 امتیاز در رده هجدهم جدول نگه داشت. از آنجایی که فاصله 10 امتیازی فولامی‌ها با ساوتهمپتون رده هفدهمی باقی مانده و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل باقی است، سقوط تیم لندنی به دست پایین‌تر قطعی شد، ضمن اینکه ساوتهمپتون یک بازی هم کمتر انجام داده است و بدین ترتیب برای فصل آینده باید شاهد حضور فولام در چمپیونشیپ انگلیس باشیم و دیگر هر سه تیم سقوط‌ کننده از این فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شدند که این سه تیم، شفیلدیونایتد، وست‌برومویچ و فولام هستند. در واقع پیش از این سقوط شفیلد یونایتد و وست بروموویچ قطعی شده بود و اکنون فولام هم به جمع آنها پیوست تا اسکات پارکر در تجربه مربیگری خود در فولام ناکام باشد و با این تیم سقوط کند.

گفتنی است که فولام در گذشته باشگاهی بود که اشکان دژاگه در آن توپ می‌زد و البته سابقه سقوط به دسته پایین تر را هم داشته است و افتادنِ این فصل، بار اولش نیست.

1470