کاوانی یک فصل دیگر هم در منچستر یونایتد ماندگار شد

کاوانی یک فصل دیگر هم در منچستر یونایتد ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد ادینسون کاوانی با تمدید قرارداد یک ساله موافقت کرده و بدین ترتیب این بازیکن تا ژوئن سال 2022 در این باشگاه باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، ادینسون کاوانی، مهاجم اوروگوئه ای و 34 ساله برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید کرد. این بازیکن در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی منچستریونایتد شد و اکنون به مدت یک فصل دیگر هم قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرده است و در جمع شاگردان اوله گونار سولسشر باقی خواهد ماند. کاوانی پیش از آمدن به منچستریونایتد، سالیان سال در پاریسن ژرمن توپ زده بود و تبدیل به آقای گل تاریخ این باشگاه هم شده بود به طوری که او در دوران حضورش در پی اس جی در 300 بازی 200 گل به ثمر رساند و نشان داد که مهاجم قابلی است و او اکنون تا پایان فصل 2021/22 در منچستریونایتد خواهد ماند.

گفتنی است که ادینسون کاوانی در این فصل 15 گل در لباس شیاطین سرخ به ثمر رسانده و در بازی های منچستریونایتد در لیگ اروپا و لیگ برتر نقش مهمی داشته است. باید دید که ادامه روند و عملکرد او در باشگاه پاریسی به چه شکل خواهد بود.

1470