استوری اینستاگرام پسر پیرلو که تهدید به مرگ شده بود

استوری اینستاگرام پسر پیرلو که تهدید به مرگ شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - نتایج ضعیف آندره آ پیرلو موجب شده تا خشم هواداران افراطی یوونتوس بر انگیخته شود و او و پسرش چندی پیش تهدید به مرگ شدند. یوونتوس اکنون در رده پنجم سری آ قرار دارد و این جایگاه و نتایج، برای یوونتوس، بدترین ها در یک دهه اخیر هستند چرا که در 9 سال اخیر یوونتوس همواره قهرمان سری آ شده است اما امسال برای کسب سهمیه هم به تکاپو افتاده است.

به گزارش فوتبالی، عملکرد پیرلو از مائوریتسیو ساری هم ضعیف تر بوده است چرا که او سری آ را فتح کرد. ساری انتقادات زیادی را در یوونتوس متحمل شده بود و بسیاری معتقد بودند که او بدترین مربی یوونتوس در دهه اخیر است اما اکنون پیرلو به شکلی نتیجه گرفت که هواداران یوونتوس خاطرات خوشی را که از دوران بازیگری او داشتند فراموش کنند.

نیکولو پیرلو، پسر 17 ساله آندره آ پیرلو که چندی پیش به همراه پدرش تهدید به مرگ شده بود، یک استوری حمایتی از پدرش آندره آ پیرلو در اینستاگرام منتشر کرده است و نوشته است:" خدا بزرگ است."

باید دید که عملکرد یوونتوس در سه بازی باقی مانده از سری آ به چه شکل خواهد بود و بیانکونری ها می‌توانند نتایج مطلوب را گرفته و سهیمه را کسب کنند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

1470