خاطره دعوای مورینیو با داور در پارکینگ نیوکمپ؛ سیگار می‌کشی و می‌خندی!

خاطره دعوای مورینیو با داور در پارکینگ نیوکمپ؛ سیگار می‌کشی و می‌خندی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و سویا به تساوی دو بر دو در رقابت های لالیگا رسیدند و رئال مادرید شانس صدرنشینی را از دست داد. در این بازی یک صحنه بسیار مشکوک رخ داد و خطای هند میلیتائو در محوطه جریمه گرفته شد و برای سویا با استفاده از VAR اعلام پنالتی شد. در واقع پنالتی رئال مادرید با استفاده از VAR بازپس گرفته شد و پس از آن برای سویا اعلام پنالتی شد و بدین ترتیب بود که رئال مادرید گل دوم را خورد.

به گزارش فوتبالی، زیدان پس از مسابقه به سراغ داور رفت و از او توضیح خواست و به نوعی اعتراض کرد و در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت که از تصمیم داور عصبانی است و باید قوانین خطای هند به طور شفاف توضیح داده شود و مربیان در این باره قانع شوند.

اما ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید بین سال های 2010 تا 2013، یک بار به شدت از تصمیمات داوری عصبانی شده بود و این اعتراضات و بحث ها را به پارکینگ ورزشگاه کشاند. در واقع پس از حذف شدن رئال مادرید توسط بارسا در کوپا دل ری 2011/12 ،مورینیو که مدعی بود بوسکتس، آبیدال و پویول سه پنالتی مرتکب شده‌اند، در پارکینگ ورزشگاه نیوکمپ منتظر داور ال کلاسیکو ماند. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی گفت :"‌از داور صحبت نمی‌کنم. در رختکن هم به من گفته بودند که بردن در این جا غیرممکن است." سپس در پارکینگ منتظر داور ماند و به او گفت:"‌برای خودت سیگار می‌کشی و می‌خندی!"

1470