کالچو مرکاتو: اگر یوونتوس به لیگ قهرمانان نرود، نمی‌تواند دستمزد رونالدو را پرداخت کند

کالچو مرکاتو: اگر یوونتوس به لیگ قهرمانان نرود، نمی‌تواند دستمزد رونالدو را پرداخت کند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه یوونتوس اصلا در وضعیت مالی خوبی قرار ندارد و همگان از این موضوع آگاه هستند. حال در صورت ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، مشکلات بیانکونری چند برابر نیز خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب، یوونتوس در برابر میلان در ورزشگاه خانگی خود به میدان رفت. این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی بود، زیرا هر دو تیم رقابت تنگاتنگی با یک دیگر برای گرفتن جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را دارند. این دیدار با پیروزی 0-3 میلان مقابل رونالدو و یارانش به اتمام رسید تا پیرلو و شاگردانش بیشتر از قبل، خطر نرفتن به لیگ قهرمانان را حس کنند. در حالی که تنها سه هفته به پایان سری آ باقی مانده، شاگردان پیرلو با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده پنجم حضور دارند. 

اگر بانوی پیر نتواند جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد را کسب کند، آن‌ها از نظر مالی ضرر زیادی خواهند کرد و کالچو مرکاتو مدعی است در این صورت یوونتوس باید کریستیانو رونالدو را به فروش برساند. البته به نظر می‌رسد که ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، دیگر نمی‌خواهد در یوونتوس بازی کند. 

خورخه مندس ایجنت معروف کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته باشگاهی برای موکلش پیدا کند که بتواند دستمزد او را پرداخت کند. 

4416