بازجویی از کاپیتان سابق کره جنوبی به اتهام تخلف در خرید زمین‌های کشاورزی

بازجویی از کاپیتان سابق کره جنوبی به اتهام تخلف در خرید زمین‌های کشاورزی

پایگاه خبری فوتبالی - کی سونگ یونگ کاپیتان اسبق تیم ملی کره جنوبی که پیش از این به آزار جنسی متهم شده بود و این اتهام را تکذیب کرده بود، حالا دوباره توسط ماموران پلیس به خاطر تخلفات در مورد خرید زمین های زراعی مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سونگ یونگ که تجربه حضور در سوانزی و ساندرلند را داشته است توسط پلیس کره جنوبی به خاطر زمین هایی که به همراه  پدرش خریده مورد بازجویی قرار گرفته است. گفته می شود که این دو پس از خرید ده قطعه زمین شامل یک زمین کشاورزی در سالهای 2015 و 2016 دچار قانون شکنی شده اند. مطبوعات محلی گزارش داده اند که این دو به جعل اسناد متهم شده اند چرا که این زمین ها را با اهداف کشاورزی در منطقه گوانگژو خریده اند و آنها را به پارکینگ تبدیل کرده اند و  بعد از آن با اجاره  دادن یا فروش این زمین ها برای پارکینگ های خصوصی و ساخت مجموعه های آپارتمانی سود هنگفتی به جیب زده اند.

پلیس گزارش داده است که این بازیکن 32 ساله فعلا اتهامات را رد کرده است اما تحقیقات ادامه دارد. افرادی که زمین های کشاورزی را در کره جنوبی می خرند باید برنامه ای برای کشاورزی به عهده داشته باشند.  

سونگ یونگ در حال حاضر کاپیتان تیم اف سی سئول است که به گفته این گزارشات مبالغ را به صورت نقد در اختیار پدرش قرار داده است و پدرش هم به او گفته بود که قصد ساخت آکادمی فوتبال را دارد و به همین خاطر این بازیکن به ادعای خودش اطلاعی از تخلفات پدرش نداشته است.

4125