ستاره سابق منچستریونایتد: سولشر به پوگبا اطمینان ندارد!

ستاره سابق منچستریونایتد: سولشر به پوگبا اطمینان ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – مایکل اوون، مهاجم سابق تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد نظر جالبی درباره تفکرات سولشر دارد. او گفته سرمربی شیاطین سرخ به پوگبا کاملا اطمینان ندارد و به همین دلیل در خط اول هافبک از او استفاده نمی‌کند.

پایگاه خبری فوتبالی – اوون در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: می‌دانم که همه هواداران یونایتد در دنیا موافق هستند که پوگبا را باید کنار یک بازیکن دیگر در خط هافبک قرار داد. سپس شما می‌توانید از یک بازیکن در خط حمله مانند کاوانی استفاده کنید و پشت آن یک بازیکن مثل برونو فرناندز قرار دهید. در کنار فرناندز هم ۲ بازیکن در کناره‌ها حضور داشته باشند. در این حالت البته شما مجبورید کاوانی را روی نیمکت بگذارید زیرا به پوگبا در خط هافبک اطمینان ندارید و باید او را بیرون بگذارید. این برای من یک معماست.

اوون در ادامه گفته: هر زمان آن‌ها (منچستر) مقابل تیمی خوب بازی می‌کنند سولشر به اصول اولیه برمی‌گردد. او پیش خودش مثل قبل فکر می‌کند که «من نیاز دارد ۲ هافبک محافظ داشته باشم». زمانی که او مقابل تیمی متوسط در خانه بازی می‌‌کند به ستاره‌هایش میدان می‌دهد. فکر نمی‌کنم او کاملا به پوگبا در آن پست اعتماد داشته باشد و در خط هافبک ۲ نفره او را کنار یک نفر دیگر قرار دهد.

1101