پیدا شدن جسد بازیکن اسبق بلکبرن پس از جستجویی چهار روزه

پیدا شدن جسد بازیکن اسبق بلکبرن پس از جستجویی چهار روزه

پایگاه خبری فوتبالی - جسد جیمز دین بازیکن گمشده پس از چهار روز جستجو توسط پلیس پیدا شد.

به گزارش فوتبالی، جیمز 35 ساله آخرین بار در منطقه "اورچارد درایو" در نزدیکی بلکبرن در شب چهارشنبه دیده شده بود.بامداد یکشنبه ساعت 2:25 جسدی با توصیفات شبیه وی در  خیابان "مسکومیل" با جستجوی نیروهای مردمی و پلیس پیدا شد. هر چند که این جسد هنوز به صورت رسمی شناسایی نشده است اما پلیس تایید کرده است که این جسد به احتمال فراوان متعلق به بازیکن سابق تیم هالیفاکس و چورلی است. در حال حاضر مردم در محل پیدا شدن جسد، گل و کارت های یادبود را برای درگذشت این بازیکن فوتبال قرار داده اند.

در یکی از این پیام ها نوشته شده است:" آرام بخواب مرد بزرگ. به شکل غمناکی دلمان برایت تنگ می شود. دوباره روزی تو را خواهیم دید. با عشق از جانب سالی، سارا و خانواده." و در دیگری نوشته شده است:" ارام بخواب دینو. دلمان برایت تنگ خواهد شد. همیشه دوستت خواهم داشت از طرف دکی." و در دیگری نوشته شده است:" ارام بخواب. تا همیشه در قلب های ما خواهی بود."

بازیکنان تیم هالیفاکس که در لیگ دسته پنجم انگلیس توپ می زند هم برای وی پیام هایی منتشر کرده اند. دنی لو در مورد هم تیمی سابقش نوشته است:" از شنیدن این خبر در مورد هم تیمی سابقم و دوستم دینو کاملا ویران شدم. یک ماشین گلزنی درون زمین و یک کابوس برای حریفان اما با قلبی مهربان در بیرون از زمین. همیشه قلبی بزرگ و لبخندی بزرگ داشت و حس خوبی به دیگران می داد. آرام بخواب برادر."

پلیس در مورد دلیل مرگ بازیکن اسبق بلکبرن توضیحی نداده است اما آن را مرگ طبیعی و احتمالا به خاطر حمله قلبی قلمداد کرده است.

4125