عیدی: مدافع تراکتور پایم را زد، داور به من کارت نشان داد/ مقابل تراکتور مستحق برد بودیم

عیدی: مدافع تراکتور پایم را زد، داور به من کارت نشان داد/ مقابل تراکتور مستحق برد بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که آنها در بازی با تراکتور مستحق برد بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجید عیدی در ارتباط با تساوی تیمش برابر تراکتور گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون تراکتور تیم پرمهره‌ای است و در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی گرفته بود. ما بعد از گلی که خوردیم روی دروازه حریف فشار آوردیم و تراکتور هم عقب نشست، در نیمه دوم هم بازی کامل در اختیار تیم ما بود و جدا از گل تساوی باید باز هم به تراکتور گل می‌زدیم. ما در این بازی مستحق برد بودیم ولی متاسفانه به حقمان نرسیدیم.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان و کادر فنی پیکان در مورد چند صحنه مشکوک به پنالتی، عنوان کرد: در یک صحنه بازیکن تراکتور در محوطه جریمه این تیم پای مرا زد ولی داور به من کارت نشان داد و نشرش این بود که تمارض کرده‌ام ولی مدافع حریف پای مرا زد. در یک صحنه هم روی درویشی پنالتی شد که آن صحنه پنالتی‌تر بود ولی داور تصمیم دیگری گرفت.

مدافع تیم فوتبال پیکان در خصوص عملکرد پیکان در پایان هفته بیست‌ودوم و قرار گرفتن در رده نهم جدول خاطرنشان کرد: تیم ما از لحاظ بودجه با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست و از طرفی کمتر تیمی هم مثل پیکان دست به جوانگرایی زده است. ما تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ بهتر امتیاز بگیریم تا در پایان فصل رتبه‌ای در شان نام پیکان کسب کنیم.

عیدی در ارتباط با عملکرد خودش در این فصل، تصریح کرد: امسال در بازی با شهر خودرو از ناحیه کتف مصدوم شدم که این مصدومیت اذیتم کرد و در چند بازی با درد بازی کردم. در مجموع تا اینجا از عملکردم راضی هستم ولی می توانم بهتر از این هم باشم.

7474