تیپ عجیب اسطوره منچستریونایتد در کمپین تبلیغاتی: حوله با شماره هفت!

تیپ عجیب اسطوره منچستریونایتد در کمپین تبلیغاتی: حوله با شماره هفت!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک کانتونا اسطوره منچستریونایتد محبوبیت زیادی دارد و به همین خاطر است که بسیاری از شرکت ها می خواهند از محبوبیتش استفاده کنند و از او در کلیپ هایشان استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، کانتونا اخیرا در کمپینی تبلیغاتی برای یک سایت تبلیغات هتل در سرتاسر اروپا شرکت کرده است. برگزاری یورو در کشورهای مختلف اروپایی باعث شده تا کانتونا به بخشی از این کمپین تبلیغاتی تبدیل شود. کانتونا در این کلیپ تبلیغاتی با این شعار که مردم می توانند به سوئیت های هتل بروند و برای خود خلوت کنند، می گوید:" زندگی مملو از حواس پرتی است و محبوس شدن در خانه در دوران قرنطینه این شرایط را بدتر کرده است. دیگر فضایی مخصوص به خود نداریم و عملا زمان "مخصوص خودم" از بین رفته است. این اتفاق در مورد خانواده کانتونا هم وجود دارد. من حتی 90 دقیقه زمان مخصوص به خودم را هم پیدا نمی کنم تا فوتبال ببینم. حواس پرتی ها دشمن من هستند اما تمرکز بهترین دوستم است."

در این فصل هر دو تیم شهر منچستر به فینال های اروپایی رسیده اند. منچسترسیتی باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود و منچستریونایتد که تیم محبوب کانتونا است هم در فینال لیگ اروپا در مقابل ویارئال صف آرایی خواهد کرد. کانتونا در این تبلیغات نسبتا عجیب حوله ای را به تن دارد که شماره  محبوبش هفت و اسم خودش روی آن نقش بسته است!

4125