نگرانی جدید لوو؛ هافبک بایرن مونیخ به یورو می رسد؟

نگرانی جدید لوو؛ هافبک بایرن مونیخ به یورو می رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در شب نهمین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا همه اتفاقات خوشایند نبودند. در حقیقت لئون گورتسکا به علت مصدومیت در شب گلباران بایرن مقابل گلادباخ از زمین خارج شد و به نظر می رسد که مصدومیتش شدید باشد. در واقع در فاصله یک ماه تا یورو هر مصدومیت شدیدی می تواند به خصوص برای تیم های ملی نگران کننده باشد.

به گزارش فوتبالی، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان و کادر پزشکی تیم ملی آلمان به دشت نگران مصدومیت گورتسکا هستند چرا که گفته می شود این بازیکن باید چهار هفته از میادین دور باشد و درست در آستانه یورو می تواند برگردد. این هافبک در تیم ملی آلمان جایگاه ثابتی را دارد و به همین خاطر برایشان خیلی مهم است که با آمادگی کامل به بازی فرانسه و المان در روز 25 خرداد برسد. المان در بازیهای دیگرش در مرحله گروهی باید به مصاف پرتغال و مجارستان برود.

لوو می خواهد با خاطره خوشی تیم ملی آلمان را ترک کند و با تمامی قوا در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد تا بتواند تیم ملی آلمان را به قهرمانی برساند. گورتسکا یکی از بدنه های بایرن مونیخ در کسب شش جام در فصل گذشته بود و در فصل جاری نیز به باواریایی ها کمک کرد تا قهرمان لیگ آلمان شوند.

4125