زنگ خطر برای میلان؛ مصدومیت زلاتان نگران کننده است

زنگ خطر برای میلان؛ مصدومیت زلاتان نگران کننده است

پایگاه خبری فوتبالی - شب عالی میلان مقابل یوونتوس یک نقطه سیاه هم داشت. در حقیقت زلاتان ابراهیموویچ در نیمه دوم به علت مصدومیت از زمین خارج شد. بازیکن سوئدی با چهره ای کاملا نگران زمین را ترک کرد. ایبرا دوشنبه تست خواهد داد تا شدت دقیقش مشخص شود اما به نظر می رسد که استفانو پیولی سرمربی میلان نیز نگران است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی روسونری ها در مورد مصدومیت مهاجم سوئدی گفت:" زلاتان آمادگی صد در صد را نداشت. فقط تمرینی نصفه و نیمه را با ما در روز جمعه انجام داده بود اما نمی خواست این بازی را از دست بدهد. از ناحیه زانو احساس درد دارد اما امیدواریم مشکلش جدی نباشد. در روزهای آینده تست می دهد."

این خبر سوئدی ها را هم در آستانه یورو  نگران کرده است چرا که ایبرا به تیم ملی کشورش برگشته و باید در روز 24 خرداد اولین بازی خود را در یورو مقابل اسپانیا داشته باشد. زلاتان قراردادش را با میلان تا سال 2022 با دستمزد سالانه هفت میلیون یورو تمدید کرده و خیلی دوست دارد که در یورو حضور داشته باشد. این بازیکن البته فعلا شرایط ورزشی خوبی ندارد. آخرین گلش در لیگ ایتالیا به حدود دو ماه پیش برمی گردد و پنج تا از یازده بازی اخیر را به علت مصدومیت از دست داده است.

4125