عکس؛ گل دوم رئال مادرید به نام چه کسی ثبت شد؟

عکس؛ گل دوم رئال مادرید به نام چه کسی ثبت شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و سویا به تساوی دو بر دو رضایت دادند و مادریدی ها نتوانستند صدرنشین رقابت های لالیگا شوند و بدین ترتیب باید دید که در هفته های آینده چه اتفاقاتی رقم می‌خورد و آیا رئال مادرید در نهایت می‌تواند قهرمان لالیگا شود یا خیر. رئال مادرید در این بازی در آستانه شکست بود و با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند توانست از شکست بگریزد.

به گزارش فوتبالی، گل دوم رئال مادرید روی شوت تونی کروس به ثبت رسید. اما این شوت مستقیما وارد دروازه سویا نشد و در نهایت با برخورد به یک بازیکن تغییر جهت داده و بونو، دروازه بان سویا نتوانست مسیر جدید توپ را تشخیص دهد و گل رئال مادرید به ثمر رسید. در واقع در تصاویر به نظر می‌رسید که این توپ به پای ادن هازارد و یا دیگو کارلوس خورده است اما در نهایت تلویزیون لالیگا آن را به نام هازارد ثبت کرد و بدین ترتیب گل به نام هازارد به ثبت رسیده است چرا که شوت کروس در مسیر به پای او برخورد کرده و تغییر جهت داد و به همین علت به گل تبدیل شد.

باید دید که در هفته های حساس آینده چه اتفاقاتی رقم میخورد. در حال حاضر اتلتیکو مادرید می‌تواند با برد تمام بازی هایش قهرمان شود.

1470