کم‌رنگ‌تر شدن امید پاری سن ژرمنی‌ها به قهرمانی پس از تساوی با رن

کم‌رنگ‌تر شدن امید پاری سن ژرمنی‌ها به قهرمانی پس از تساوی با رن

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن نتوانست در برابر رن به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از هفته سی و ششم لیگ فرانسه، دو تیم رن و پاری سن ژرمن در ورزشگاه رواژون پارک به مصاف هم رفتند. این دیدار برای پاریسی‌ها بسیار مهم بود، زیرا آن‌ها در کورس نفس‌گیری با لیل بر سر عنوان قهرمانی این فصل بودند و هر نتیجه‌ای جز پیروزی می‌توانست کار لیل را برای قهرمان شدن، راحت تر کند. در این دیدار، کیلیان امباپه به دلیل محرومیت حضور نداشت.

در نیمه اول، مطابق انتظار شاگردان مائوریسیو پوچتینو کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. پس از گذشت 20 دقیقه از بازی، پاریسی‌ها کمی زهردارتر نشان دادند و چند موقعیت خطرناک گلزنی نیز روی دروازه میزبان خلق کردند، اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا این فرصت‌ها به هدر بروند. اما پاریس ناامید نشد و سرانجام در دقیقه 45+3 داور یک ضربه پنالتی به سود پاری سن ژرمن اعلام کرد و نیمار جونیور آن‌ را به گل تبدیل کرد. نیمه اول با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم این رن بود که تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 70 مزد حملات خود را گرفتند. سحرو گیراسی با پاس بنجامین بوریگاد دروازه ناواس را گشود تا 2 امتیاز از چنگ پاریسی‌ها خارج شود. 

در حال حاضر لیل با 79 امتیاز در صدر جدول و پاری سن ژرمن با 76 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

4416