اوبامیانگ: حذف شدن از لیگ اروپا؟ من از هواداران آرسنال عذرخواهی می‌کنم

اوبامیانگ: حذف شدن از لیگ اروپا؟ من از هواداران آرسنال عذرخواهی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی باشگاه آرسنال از هواداران این تیم بابت حذف از رقابت‌های لیگ اروپا عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه هفته گذشته دو تیم آرسنال و ویارئال از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و ویارئال به خاطر پیروزی 2-1 در دیدار رفت، به فینال لیگ اروپا راه پیدا کرد تا بار دیگر دست آرسنال از رسیدن به جام قهرمانی لیگ اروپا، کوتاه بماند. 

به نقل از سایت گل، آرسنال در این فصل، اصلا عملکرد خوبی نداشت و هواداران این تیم به شدت از میکل آرتتا و بازیکنان ناراضی هستند. پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان توپچی‌ها در این باره گفت: "در مقابل ویارئال نتوانستیم ریتم بازی خود را پیدا کنیم و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم برای ویارئال مشکل ساز شویم. زمانی هم که موقعیت داشتیم، شانس نداشتیم. من یک بار توپ را به تیرک دروازه زدم و بار دیگر با ضربه سر، دروازه ویارئال را تهدید کردم، اما خوش شانس نبودیم. فکر می‌کردم که ما نیمه دوم را با انرژی بیشتری آغاز کردیم و آن‌ها را تحت فشار گذاشیتم، اما نتوانستیم به آن روند ادامه دهیم. نتوانستیم راهی برای رسیدن به دروازه ویارئال پیدا کنیم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. واقعا می‌خواستیم به خاطر هواداران، دلیلی برای خوشحالی به آن‌ها هدیه دهیم، اما نتوانستیم و بابت آن عذر خواهی می‌کنم."

4416