توضیحات مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره درگیری جنجالی در اصفهان

توضیحات مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره درگیری جنجالی در اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا اشرف در مورد درگیری های آخر بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: اتفاقاتی که قبل از بازی و زمان خروج تیم ما از هتل افتاد واقعا زیبنده هیچ باشگاهی در ایران نبود. محرم نویدکیا هم دیروز در نشست خبری گفت هواداران سپاهان مقابل هتل پرسپولیس نروند اما این اتفاق افتاد. این اتفاقات را به پای مردم خوب اصفهان نمی‌نویسیم اما این رسم مهمان نوازی نیست که مقابل هتل بایستند. نیم ساعت ما را معطل کردند. انواع و اقسام فحاشی را کردند و دیر رسیدیم به ورزشگاه، نویدکیا هم گفته بود به خاطر تجمع هوادارانمان دیر رسیدیم.

به گزارش فوتبالی، وی افزود: باید رسیدگی خوبی از طرف فدراسیون و کمیته انضباطی انجام شود. ما تمام مستندات را برایشان می فرستیم. در تهران هیچ وقت نمی بینید پرسپولیس از تیم مهمان اینطور استقبال کند. راحت از هتل به ورزشگاه آزادی می‌روند و بازی می کنند و می روند. اما برای دومین-سومین بار است که در اصفهان چنین مشکلاتی را داریم.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس تصریح کرد: استارت اتفاقات بعد از بازی، از همین تشنج و درگیری های قبل از بازی خورد. نظارت درستی نبود. بازی پرسپولیس و سپاهان یکی از بازی‌های خوب ایران است و باید باشد. به لحاظ فنی بازی خوبی بود. حق ما بود که ببریم اما توپ هایمان گل نشد. اتفاقات بعد از بازی را قطعا پیگیری می کنیم. دوست داریم به جای اینکه مثل دفعات قبل با مصلحت اندیشی سر و ته موضوع را به هم بیاورند، این بار درست پیگیری کنند و ببینند از کجا شروع شد و به کجا رسید.

وی در خصوص اینکه اعلام شد اتوبوس پرسپولیس آسیب دیده اما راننده‌ها این موضوع را رد کردند، عنوان کرد: اتوبوس آسیب ندید ولی قبل از خروج از هتل در مسیر رسیدن به ورزشگاه مشکل داشتیم. هواداران سپاهان به استقبال تیمشان آمده بودند و نمی دانم چرا ماندند و علیه پرسپولیس شعار می دادند. آن ها با مشت به اتوبوس می کوبیدند. این آسیب به اتوبوس نیست اما مهمان نوازی نیست. ما کاری به مردم خوب اصفهان نداریم. عده معدودی بودند که فکر می کردند با این روش پرسپولیس به حاشیه می رود. دیدند که اینطور نبود. ما می توانستیم بازی را با اختلاف حداقل سه گل بریم. این اتفاقات زیبنده هیچ باشگاهی در ایران نیست.

اشرف در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در رختکن حبس شده، گفت: محبوس نشدیم. ماندیم که بعد از آن اتفاقات شرایط  آرام شود و از رختکن بیرون بیاییم.

وی در مورد اینکه بیانیه ها ی قبل از بازی، تجلیل نکردن از بازیکنان پرسپولیس ویا درخواست دید امنیتی برای پرسپولیس، حاشیه‌ها را بیشتر می‌کند، اظهار داشت: نامه ای که به سازمان لیگ برای رعایت امنیتی زدیم به خاطر این بود که در کانال های سپاهان همه گفته بودند پرسپولیس آمد به سمت هتل بروید، در راه این کار را بکنید و... ضمن اینکه این موضوع اصلا جدید نیست. به هر شهری می رویم به سازمان لیگ و همه نهادهای امنیتی می گوییم به خاطر هواداران زیادی که پرسپولیس در شهرهای مختلف دارد امنیتش را فراهم کنند. بیانیه ندادیم. نامه محرمانه بوده که به سازمان لیگ دادیم.

اشرف گفت: اینکه می‌گویید این مسائل باعث شده، من کاملا مخالفم. اگر فراخوان هواداران سپاهان در کانال ها نبود شاید این اتفاقات نمی افتاد.اینکه می‌گویید در بازی قبلی در تهران روی سکوها اتفاقاتی افتاد، روی سکوها فرق می‌کند. در بازی های خارجی هم اینطور است. نه اینکه از قبل از بازی جلوی هتل ما شروع شود و به این اتفاقات ختم شود.

وی در خصوص اینکه در انگلیس هم هواداران منچسترسیتی مقابل لیورپول کری خوانی دارند، عنوان کرد: کری خوانی با این کارهای جلوی هتل خیلی فرق دارد. نگفتیم کری نخوانند. همه کری بخوانند و هرکاری دوست دارند انجام بدهند. اما نباید فراخوان بدهند که بیایید جلوی هتل پرسپولیس تجمع کنید. خیلی چیزها را واقعا نگفتم. این ها باید در کمیته انضباطی باید حتما پیگیری شوند. از دیشب چند موتور سوار چندین بار با پرچم زرد آمدند فحاشی کردند و نگذاشتند بازیکنان ما بخوابند. دوباره قبل از عزیمت تیم به ورزشگاه این کار را کردند. این ها اتفاقات زنجیره ای بود و از دیروز شروع شد.

1470