مجیدی به دنبال اثبات توان فنی‌اش بدون کمالوند

مجیدی به دنبال اثبات توان فنی‌اش بدون کمالوند

پایگاه خبری فوتبالی- شکست خانگی به ذوب آهن، در بدترین زمان ممکن برای فرهاد مجیدی و استقلال رخ داد.

به گزارش فوتبالی، این دومین بار در طول هفته‌های اخیر است که استقلال هدیه سایر مدعیان قهرمانی را پس می‌فرستد! و بعد از تساوی مقابل پیکان، امشب هم آبی‌ها به ذوب آهن باختند تا در شرایطی که دیدار سپاهان و پرسپولیس با تساوی به پایان رسیده بود، استقلال فرصت کاهش امتیازش با این دو تیم را از دست بدهد.

نکته قابل توجه اینکه این باخت در شرایطی رخ داد که بعد از جدایی فراز کمالوند از استقلال، نگرانی‌هایی بابت این مساله نزد برخی استقلالی‌ها به وجود آمده بود. از دید این افراد جدایی باتجربه‌ترین عضو کادر فنی استقلال می‌توانست به ضرر فرهاد مجیدی و تیمش تمام شود منتهی تمام اعضای کادر فنی استقلال(به جز مجیدی) مدعی شدند که رفتن فراز تاثیری روی عملکرد استقلال نخواهد داشت و استقلال بدون کمالوند هم به کارش ادامه خواهد داد.

برای مثال صالح مصطفوی درباره این مساله گفته بود: طراحی و اجرای تمرینات و البته ترکیب و غیره نیز از ابتدا در حیطه اختیارات آقای مجیدی بود و اکنون نیز اتفاق ویژه ای با جدایی آقای کمالوند در این موضوعات رخ نمی دهد.

حالا که  استقلال در اولین بازی‌اش بدون کمالوند، در لیگ شکست خورده است و باید دید در بازیهای آینده چه اتفاقهایی خواهد افتاد. باید دید رفتن کمالوند می‌تواند برای استقلال گران تمام شود یا نه. مجیدی مطمئنا دوست دارد خلاف این ماجرا را ثابت کند. 

1984