مربی تراکتور: نمی‌دانم این «می‌گویند»ها از کجا می‌آید

مربی تراکتور: نمی‌دانم این «می‌گویند»ها از کجا می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خستگی تراکتور از بازی‌های آسیایی بلای جان ما شد.

به گزارش فوتبالی، حمید عبداللهی پس از تساوی یک بر یک تراکتور مقابل پیکان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی فشار زیادی به ما وارد شد. حریف اول ما خستگی است. امروز پرسپولیس هم مساوی کرد و استقلال هم مغلوب حریف خود شده است و این نشان می‌دهد که نمایندگان ایران خسته هستند. امروز هم به دلیل فشار زیادی که روی بازیکنان بود بازی مساوی شد. 

وی ادامه داد: باید ریکاوری کنیم تا بتوانیم دوباره به اوج آمادگی برسیم. در 30 دقیقه اول خوب بازی کردیم و نشاط خوبی داشتیم. فشار به قدری زیاد بود که در ساق بازیکنان خستگی مشهود بود. نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم و نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم. روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در 30 دقیقه پایانی هم فقط شاهد پرتاب اوت بودیم. می‌توانستیم برنده باشیم، اما اشتباه فردی موجب شد بازی مساوی شود. از نتیجه راضی نیستیم. خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعدی بتوانیم ریکاوری کنیم. فاصله کم بازی‌ها نمایندگان ایران در آسیا را اذیت می‌کند.

مربی تیم فوتبال تراکتور درمورد غیبت چهره‌هایی همچون  شجاعی و دژاگه و ... اینکه گفته می‌شود اختلاف‌هایی ایجاد شده است، گفت: باشگاه نظرش را اعلام کرده است. اشکان و مسعود دو بازیکنی هستند که از بزرگان و کاپیتان‌های تیم ما هستند. آنها در آسیا نمایش خوبی برای ما داشتند و هر زمانی وارد زمین شدند با تمام توان بازی کردند. این دو بازیکن مرخصی گرفتند و نکته دیگری وجود ندارد. من هم می‌دانم که مرخصی گرفتند. آذرنیا گفت که این دو بازیکن مرخصی هستند و بعد از مرخصی می‌آیند. در تیم تراکتور همیشه حرف و حدیث‌هایی هست و می گویند که اینگونه و آنگونه شده است. نمی‌دانم این «می‌گویند»ها از کجا می‌آید. نمی‌دانم سایت «می‌گویند» چیست و کجاست! سعی می‌کنم همیشه صادق باشم؛ این دو بازیکن در آسیا تا روز آخر با ما بودند و اینقدر باشخصیت هستند که مشکلی ایجاد نشود.

1470