محبی: گل زدن در اینطور بازی‌ها بیشتر می‌چسبد

محبی: گل زدن در اینطور بازی‌ها بیشتر می‌چسبد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: هر گلی که می‌زنم برایم اهمیت دارد اما گلزنی در این طور بازی‌ها بیشتر می‌چسبد.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در مورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر به سلامت بیرون آمدیم. نتیجه بازی عادلانه بود اما دوست داشتیم سه امتیاز بازی را بگیریم و فاصله‌مان را با رقیبان زیاد کنیم. از ابتدای بازی دو تیم خوب بازی می‌کردند اما کم کم تشنج وارد شد و تا آخر بازی هم ادامه داشت. 2-3 سوت مشکوک هم بود و نمی‌دانم چرا داور اینطور سوت زد. می‌توانست برای ما حداقل یک پنالتی بگیرد. 

وی در مورد اینکه آیا تشنج‌های این مسابقه را از داور می‌داند، گفت: نه، این بازی مهم است. می‌گویند الکلاسیکوی ایران است. دو تیم در کورس قهرمانی هستند و بازی حساس بود. مطمئناً چنین جوی پیش می‌آمد هر دو تیم هم برای چنین جوی آماده بودند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه یک گل خیلی حساس در یک بازی مهم را به ثمر رساند، عنوان کرد: هر گلی که می‌زنم برایم اهمیت زیادی دارد اما بله، گل زدن در این نوع بازی‌ها بیشتر به آدم می‌چسبد. ولی چیزی که برای‌مان مهم است پیروزی تیم است. 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس مورد علاقه سپاهان است، گفت: نمی‌دانم، ان‌شاءالله خدا کمک کند هر وقت با آنها بازی داریم چنین اتفاقاتی بیفتد.

هافبک سپاهان در مورد درگیری‌های پایان بازی اظهار داشت: بازی تمام شده بود. ما به دقایق تلف شده اعتراض داریم، نمی‌دانم چه شد که بازیکنان پرسپولیس آمدند و به چند بازیکن ما حرف زدند. آنها هم تهییج شدند و حرف‌هایی ردوبدل شد.

وی در مورد صحنه مشکوک آخر بازی که به نظر می‌رسد توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرده است، گفت: نمی‌دانم، آن صحنه را به کارشناسان داوری می‌سپاریم اما چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که ما آن را هم کم می‌دانستیم در آن چهار دقیقه هم چند بازیکن افتادند و 2-3 دقیقه هم آنطور تلف شد بعد سر چهار دقیقه سوت را زد که ما اعتراض کردیم. 

محبی در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه برای تماشای این بازی حاضر بود و آیا امیدوار است دوباره به تیم ملی دعوت شود، عنوان کرد:‌ من چه بگویم؟ نظر اسکوچیچ مهم است و هر طور او بپسندد من تمام تلاشم را کرده‌ام و بقیه کارها را به بالاسری می‌سپارم.

1470