مربی پیکان: فوتبال مدرنی ارائه می‌دهیم

مربی پیکان: فوتبال مدرنی ارائه می‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ما با وجود بازیکنان جوانی که دارد فوتبال مدرنی ارائه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، حسین پاشایی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: یکی از بازی‌های خوب و باکیفیتی بود که تیم پیکان امسال انجام داد. مقابل حریف پرقدرتی مثل تراکتور قرار داشتیم و شرایط بازی به گونه ای بود که مستحق پیروزی بودیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. باید به بازیکنان خوب و جوان پیکان خسته نباشید بگویم که اینقدر با کیفیت ظاهر شدند. فکر می‌کنم کمترین حق این بازیکنان تساوی در این مسابقه بود.

وی ادامه داد: حدود یک ماه و نیم است که به پیروزی نرسیده‌ایم، اما کیفیتی که پیکان با جوانانش نشان می‌دهد در سطح بالای لیگ برتر است. همه باشگاه‌ها از نوع بازی و کیفیت بازی تیم ما رضایت دارند. جوانانی که داریم کم کم خودشان را نشان خواهند داد. ما راضی هستیم و باید تشکر کنم از مسئولان باشگاه پیکان که باتوجه به حضور تیم در میانه جدول و اینکه شانسی برای کسب سهمیه نداریم و احتمال سقوط ما کم است روحیه مضاعفی به بازیکنان داده‌اند. روحیه جنگندگی از هیأت مدیره باشگاه به بازیکنان منتقل شده است. ما از شرایط خیلی راضی هستیم و امروز خیلی خوب ظاهر شدیم.

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: مربی باهوش کسی است که با توجه به داشته‌هایش تلاش کند. تیم ما به این سیستم می خورد و تا آخر فصل هم اگر با همین نفرات ادامه دهیم با همین سیستم بازی خواهیم کرد. ما فوتبال مدرنی بازی می کنیم و از سیستم 3 دفاع سابق و 10-15 سال پیش استفاده نمی‌کنیم.

1470