اعلام ترکیب رئال مادرید - سویا؛ حضور زوج وینیسیوس - بنزما در خط حمله

اعلام ترکیب رئال مادرید - سویا؛ حضور زوج وینیسیوس - بنزما در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یازده نفره دو تیم رئال مادرید و سویا منتشر شد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از هفته سی و پنجم لالیگا اسپانیا از ساعت 23:30 دو تیم رئال مادرید و سویا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف هم خواهند رفت. در حال حاضر کورس قهرمانی لالیگا بسیار داغ و جذاب دنبال می‌شود. اتلتیکو مادرید با 77 امتیاز در صدر جدول، بارسلونا با 75 امتیاز در رده دوم، رئال مادرید با یک بازی کمتر و 74 امتیاز در رده سوم و سویا نیز با یک بازی کمتر و با 70 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. 

رئال مادرید در هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مغلوب چلسی در استمفوردبریج شد و از دور مسابقات کنار رفت. حال تنها امید لوس بلانکوس به فتح جام در این فصل، فقط لالیگا است. بعد از تساوی بدون گل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، الان سرنوشت قهرمانی در دستان رئال مادرید است. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛ 

رئال مادرید: تیبو کورتوا، آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز، مارسلو، لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس، کریم بنزما، فدریکو والورده و وینیسوس جونیور

سرمربی: زین الدین زیدان

سویا: بونو، ژول کونده، دیگو کارلوس، مارکوس آکونا، خسوس ناواس، ایوان راکیتیچ، فرناندو، خوان جردن، سوسو، لوکاس اوکامپوس و آلخاندرو گومز

سرمربی: ژولن لوپتگی

از مهم ترین غایبین این دیدار می‌توان به سرخیو راموس، دنیل کارواخال، رافائل واران و لوکاس وازکز از رئال مادرید اشاره کرد. 

4416