نظر دو کارشناس درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی: اولی نبود، دومی بود!

نظر دو کارشناس درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی: اولی نبود، دومی بود!

پایگاه خبری فوتبالی-دو صحنه مشکوک در نیمه اول و دو نیمه دوم بازی سپاهان و پرسپولیس و از از دید دو کارشناس داوری، یکسان کارشناسی شد.

به گزارش فوتبالی، در هر دو نیمه اول بازی سپاهان و پرسپولیس صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت و عیسی آل کثیر بعد از برخورد با پورقاز به زمین خورد منتهی  بیژن حیدری داور بازی اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد. تصمیمی که اعتراض شدید آل کثیر را به همراه داشت.

نوید مظفری کارشناس داوری درباره این صحنه مشکوک به خبرنگار فوتبالی گفت: ادامه بازی بهترین تصمیم بود فشار دست مدافع سپاهان در حدی نبود که باعث سرنگونی مهاجم پرسپولیس شود

سلیمانی دیگر کارشناس داوری هم اعتقاد داشت این صحنه  تنه به تنه بود و خطا نمی توانست باشد. او به این نکته اشاره کرد که دست مدافع سپاهان روی سینه مهاجم پرسپولیس کمی باز شد اما نمی‌توان این اتفاق را خطا دانست.

این دو کارشناس درباره صحنه مشکوک برخورد نوراللهی با محمدرضا حسینی در محوطه جریمه پرسپولیس که داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اعلام کردند که این صحنه پنالتی بود و عجیب بود که داور چرا آن صحنه را پنالتی نگرفت.

نوید مظفری البته درباره صحنه ای هم صحبت کرد که توپ به دست یکی از مدافعان سپاهان در ریباند برخورد کرد و باید داور به نفع پرسپولیس پنالتی می‌گرفت که این کار را نکرد. 

6621