عکس؛ گفتگوی صمیمانه سوارز با مسی و پیکه و آلبا روی پله‌های نیوکمپ!

عکس؛ گفتگوی صمیمانه سوارز با مسی و پیکه و آلبا روی پله‌های نیوکمپ!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی شب گذشته بارسلونا و اتلتیکو مادرید، لوئیس سوارز برای اولین بار پس از اینکه بارسلونا را ترک کرده بود، دوباره به ورزشگاه نیوکمپ برگشت و با هم تیمی های سابق خود روبرو شد. در این بازی هیچ گلی به ثمر نرسید و بهترین نتیجه برای رئال مادرید رقم خورد و سوارز و یا مهاجمان بارسا نتوانستند گلزنی کنند.

به گزارش فوتبالی، اما در قاب جالبی که از بازی دیشب به ثبت رسید، لوئیس سوارز با لیونل مسی و جرارد پیکه و جوردی آلبا، روی پله های تونل ورزشگاه نیوکمپ با هم گفتگویی صمیمانه دارند و مشخص است که همچنان رفاقت آنها پا برجاست و این در حالی است که سوارز در تابستان گذشته به اجبار از بارسلونا جدا شد و خودش نمی‌خواست برود اما با اجبار مدیران بارسلونا و همچنین رونالد کومان، مجبور به ترک آبی و اناری ها شد و از بارسلونا رفت.

مسی و سوارز دو دوست بسیار صمیمی بودند و به طور خانوادگی هم با هم ارتباط داشتند و این ارتباط پس از اینکه سوارز از بارسلونا رفت هم همچنان برقرار است و می‌بینیم که با وجود رقابتی که این ها در لالیگا دارند و در طول بازی هم رقیب هم بودند اما در تونل ورزشگاه نیوکمپ چگونه صمیمانه کنار هم نشسته اند و با هم به گفتگو می‌پردازند.

1470