سه گزینه بارسلونا برای خط حمله پس از ماندن نیمار در پاریس

سه گزینه بارسلونا برای خط حمله پس از ماندن نیمار در پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، بازیکن برزیلی پاریسن ژرمن، قرارداد خود را تمدید کرد و در این تیم ماندگار شد و بدین ترتیب دیگر امید بارسلونا برای اینکه نیمار را در تابستان جذب کند و این بازیکن دوباره به جمع آبی و اناری پوشان بپیوندد از بین رفت و باید دید که بارسا به سراغ چه بازیکن دیگری خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اما نشریه اسپورت از سه گزینه ای که بارسلونا به دنبال جذب آنها در تابستان است و می‌خواهد یکی از آن ها را به خط حمله خود اضافه کند، پرده برداشته است. این بازیکنان عبارتند از ارلینگ هالند، لوتارو مارتینز و هری کین.

ارلنیگ هالند بازیکنی است که با درخشش خود در دورتموند نشان داده که می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود و باشگاه های بزرگ به دنبال به خدمت گرفتن او در تابستان هستند و بارسلونا هم بدین ترتیب می‌خواهد او را جذب کند.

لوتارو مارتینز که قبلا هم مورد نظر بارسلونا بوده است اکنون به عنوان یک پلن بی در نظر گرفته می شود و در صورت عدم جذب ارلینگ هالند، بارسلونا به سراغ جذب این مهاجم آرژانتینی اینتر خواهد رفت.

هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام هم بازیکن دیگری است که به تازگی نامش پیرامون بارسلونا مطرح شده اما او شانس کمتری نسبت به دو گزینه قبلی برای پیوستن به بارسلونا دارد.

1470