دیدار مهاجم بارسلونا با لوییس همیلتون در رویداد مرسدس بنز(عکس)

دیدار مهاجم بارسلونا با لوییس همیلتون در رویداد مرسدس بنز(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا به نظر می‌رسد که از دوستان لوئیس همیلتون، راننده معروف شرکت مرسدس بنز در مسابقات فرمول 1 است. همیلتون در رشته و تخصص خودش یکی از بهترین های دنیاست و شهرتش هم به همین خاطر است و اکنون دیداری با گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسا داشته است.

به گزارش فوتبالی، دیدار همیلتون با آنتوان گریزمن در چهارچوب یک رویداد تبلیغاتی در شرکت مرسدس بنز اتفاق افتاده است و به این جهت بوده است و همانطور که در تصویر می‌بینیم، گریزمن و همیلتون با هم به شکلی که پروتکل های بهداشتی هم رعایت شود دست می‌دهند و در واقع با دست های مشت شده این کار را انجام می‌دهند و این اتفاق در کمپانی مرسدس بنز و برای تبلیغ محصولات این کمپانی صورت پذیرفته است چرا که همیلتون به طور اساسی راننده این شرکت در مسابقات اتوموبیل‌رانی فرمول یک است و از طرفی گریزمن هم از کسانی است که برای محصولات این کمپانی خودروسازی تبلیغ می‌کند و به نوعی این کمپانی فعالیت هایی را به عنوان اسپانسر گریزمن داشته است.

گریزمن در این فصل در بارسا پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. او در آغاز فصل نیمکت نشین بود و عملکرد جالبی نداشت اما اکنون تبدیل به مهاجم فیکس بارسلونا شده است.

1470