پرسپولیس-سپاهان در اردیبهشت/ 13 سال بعد از گل دقیقه 96

پرسپولیس-سپاهان در اردیبهشت/ 13 سال بعد از گل دقیقه 96

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان و پرسپولیس در حالی به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی به مصاف هم می‌روند که بازی این دو تیم در اردیبهشت ماه یادآور قهرمانی دراماتیک قرمزها در لیگ هفتم است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و سپاهان بازهم در اردیبهشت ماه به یکدیگر رسیده اند، در دیداری حساس و سرنوشت ساز که می تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب قهرمان لیگ داشته باشد.

 سپاهان و پرسپولیس در ایستگاه پایانی لیگ هفتم برای تعیین قهرمان لیگ برتر به مصاف هم رفتند، بدون شک این یکی از عجیب‌ترین سکانس‌های پایانی تاریخ لیگ برتر بود.

جایی که دو تیم مدعی درست در هفته پایانی روبه‌روی هم قرار گرفتند، این ماجرا آنقدر جذاب به نظر می‌رسید که انگار درست شبیه یک سناریو نوشته شده باشد، در آن روز به خصوص، سپاهان حتی با یک تساوی هم قهرمان لیگ برتر می‌شد اما پرسپولیس که افشین قطبی را روی نیمکت داشت، برای قهرمانی باید تحت هر شرایطی حریفش را شکست می‌داد.

 سرانجام هم این پرسپولیسی‌ها بودند که با گل دیرهنگام سپهر حیدری، دراماتیک‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را تجربه کردند، تا دقیقه 96 آن بازی، سپاهان قهرمان لیگ بود اما یک ضربه سر، قهرمان لیگ برتر را عوض کرد. 

قرمزهای پایتخت و طلایی‌پوشان اصفهان اکنون پس از 13 سال، بار دیگر مدعی جدی عنوان قهرمانی هستند و در مقطعی حساس به مصاف هم خواهند رفت، حالا پرسپولیسی ها در آرزوی تکرار آن قهرمانی خاطره انگیز هستند و خوب می دانند برای رسیدن به جام باید از سد سپاهان عبور کنند، اما سپاهانی ها نیز با انگیزه های زیادی وارد زمین می شوند که یکی، گرفتن انتقام شکست در دقیقه 96 است.

7655