کامبک شیاطین سرخ در روز مصدومیت هری مگوایر

کامبک شیاطین سرخ در روز مصدومیت هری مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد موفق شد در برابر استون ویلا به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، امروز (یک شنبه) از ساعت 17:35 دو تیم استون ویلا و منچستریونایتد از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول، منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و توانست چند فرصت نیمه خطرناک نیز خلق کند. خلاف جریان بازی این استون ویلا بود که در دقیقه 24 به گل رسید. ضربه پای چپ برتراند ترائوره وارد دروازه دین هندرسون شد. در ادامه شاگردان سولسشر حملات خود را برای برای رسیدن به گل تساوی شکل داد، اما نتوانست در نیمه اول کار خاصی بکند و میزبان با همان تک گل ترائوره، پیروز راهی رختکن شد. 

در نیمه دوم، منچستریونایتد کاملا تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی سریع مزد حملات خود را گرفتند. در دقیقه 52 برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. تنها 4 دقیقه بعد از گل اول، میسون گرینوود گل دوم را زد و مهمان را جلو انداخت. بعد از این گل، استون ویلا کمی جلو کشید، اما نتوانست دروازه هندرسون را تهدید کند. در آخرین دقایق نیز ادینسون کاوانی با پاس گل مارکوس رشفورد، گل سوم را زد تا منچستریونایتد با نتیجه 3-1 پیروز میدان شود. در دقیقه 90 نیز اولی واتکینز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 

4416