سپاهان یک - پرسپولیس یک| ال کلاسیکوی var لازم بی برنده ماند/ سپاهان و پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی

سپاهان یک - پرسپولیس یک| ال کلاسیکوی var لازم بی برنده ماند/ سپاهان و پرسپولیس همچنان در کورس قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- ال کلاسیکوی ایران بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و دوم لیگ برتر بیستم، طلایی‌پوشان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان باشگاه پرسپولیس بودند.

نیمه نخست این بازی علیرغم موقعیت های فراوانی که روی دروازه های هر دو تیم ایجاد شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما با شروع نیمه دوم بازی رنگ و بوی تهاجمی تری به خود گرفت و بالاخره حملات سرخپوشان به ثمر نشست و دروازه سپاهان در دقیقه 55 توسط عیسی آل کثیر باز شد.

شاگردان نویدکیا که به هیچ عنوان مایل نبودند در این دیدار حساس و مهم با شکست راهی رختکن شوند، حملات پیاپی را به سمت دروازه پرسپولیس آغاز کردند که تا واپسین دقایق بازی با سد مستحکم دفاع پرسپولیس روبرو شدند.

اما بالاخره دفاع پرسپولیس در دقیقه 87 تسلیم ضربه محمد محبی شد و شاگردان نویدکیا کار را به تساوی کشاندند.

بدین ترتیب این بازی جذاب و دیدنی میان دو تیم پر هوادار کشورمان درنهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری  احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه (30- عیسی آل‌کثیر)، مهدی ترابی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

شرح گل

سپاهان صفر - پرسپولیس یک (دقیقه 55: عیسی آل‌کثیر): ارسال مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین را شهریار مغانلو با ضربه سر به کمال کامیابی‌نیا رساند که ضربه قیچی برگردان او از مقابل تیرک دوم به مقابل دروازه سپاهان را عیسی آل‌کثیر با ضربه والی دیدنی تبدیل به گل کرد.

سپاهان یک - پرسپولیس یک (دقیقه 87: محمد محبی): ارسال جلال‌الدین علی‌محمدی از میانه زمین را کی‌روش استنلی با مهار توپ سینه به محمد محبی رساند که شوت محکم روی پای او پس از برخورد به سیامک نعمتی تغییر جهت داد و وارد دروازه پرسپولیس شد.

اخطار:

عزت‌الله پورقاز (14) از سپاهان

مهدی ترابی(35) از پرسپولیس 

لحظات حساس:

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی احسان حاج‌صفی از جناح راست زمین به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس رفت و به مهاجم سپاهان رسید که شوا او را حامد لک در اختیار گرفت.

دقیقه 15: سانتر مهدی ترابی از روی ضربه آزاد میانه زمین به شکلی خطرناک وارد محوطه جریمه سپاهان شد که ضربه پشت سر مهاجم پرسپولیس از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 17: مهدی ترابی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد که شوت محکم و فنی او از از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 19: ارسال بلند دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم با ضربه سر محمد محبی همراه شد که توپ او ثمری نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 21: همکاری استثنایی و چشم‌نواز امید عالیشاه و وحید امیری در سمت چپ زمین را عالیشاه با پاس در عرض به احسان پهلوان رساند که ضربه آخر او کم‌دقت بود و از کنار دروازه سپاهان رد شد.

دقیقه 32: محمد محبی با حرکت پابه توپ تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس پیش رفت که شوت روی پای او از بالای دروازه رد شد.

دقیقه 34: شوت شهریار مغانلو از میانه زمین به سمت دروازه سپاهان توسط نیازمند جمع شد.

دقیقه 34: مهدی ترابی با حرکت سریع تا پشت محوطه جریمه سپاهان جلو آمد که پاس در عمق عالی او و ضربه احسان پهلوان با خروج خوب نیازمند دفع شد.

دقیقه 37: پاس بلند سیامک نعمتی را مهدی ترابی با ضربه سر به شهریار مغانلو رساند که شوت روی پای محکم و او را نیازمند به زیبایی برگشت داد و در ریباند هم ضربه آل‌کثیر را دروازه‌بان سپاهان واکنش خوب دیگری دفع کرد.

دقیقه 37: ضد حمله تند و تیز سپاهان می‌توانست گل اول این تیم را به همراه داشته باشد که پاس کات‌بک سجاد شهباززاده و ضربه احسان حاج‌صفی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 2+45: شوت روی پای سروش رفیعی به تور کنار دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا آخرین موقعیت نیمه اول هم تبدیل به گل نشود.

دقیقه 58: شوت روی پای تماشای امید نورافکن از پشت محوطه جریمه را حامد لک جمع کرد.

دقیقه 60: ارسال تند و تیز نورافکن از سمت چپ زمین را شهباززاده نتوانست استفاده کند تا توپ به بیرون برود.

دقیقه 66: ارسال خطرناک نورافکن از سمت چپ زمین را حامد لک روی خط دروازه مهار کرد، اما در ادامه توپ از دست او رها شد و به شهباززاده رسید که ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط کنعانی‌زادگان دور شد.

دقیقه 4+90: توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به بعد از تیرک دوم را کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر زد که تو با کم‌ترین اختلاف از کنار دروازه رد شد.

7474 / 6641