روزی که رونالدو حاضر شد در لیگ اروپا بازی کند

روزی که رونالدو حاضر شد در لیگ اروپا بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو امشب به مصاف میلان می رود، تیمی که در گذشته به سراغ او آمده بود.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که در سال 2017 و قبل از جدایی رونالدو از رئال مادرید و پیوستنش به یوونتوس، باشگاه میلان که در آن زمان مالکانی چینی داشت، می خواست رونالدو را بخرد. میلانی ها با وکیل رونالدو یعنی ژرژ مندس و خود این بازیکن تماس گرفته بودند. کمی بعد مارکو فاسونه که در آن زمان مدیر اجرایی روسونری ها بود در مورد روند مذاکرات توضیح داد.

فاسونه در نوامبر 2018 گفت:" مذاکره میلان با رونالدو صحت دارد. یانگ هونگ لی می خواست رونالدو به میلان بیاید. او را می خواست چرا که فکر می کرد که در بازار چین برایش یک خرید بزرگ خواهد بود. رونالدو نیز می خواست از رئال برود. در ژولای 2017 با مندس ملاقات کردیم تا هزینه ها را بررسی کنیم و نظر خود بازیکن را بدانیم. میلان باشگاه بزرگی است و به همین خاطر رونالدو هم استقبال کرد."

ماسیمو میرابلی مدیر ورزشی میلان در سال 2018 نیز با تایید این خبر گفت:" رونالدو برایمان پیام فرستاد که هر چند که در چمپیونزلیگ نیستیم اما هرگز لیگ اروپا را نبرده و می تواند با ما این تورنمنت را ببرد. کاملا مطمئن بود. برخی می گویند که این یک شوخی است اما ما خرید رونالدو را نهایی کرده بودیم. این اخبار صحت دارند."

در نهایت رونالدو به میلان نرفت چرا که مالک چینی انتقال را به هم زد و چنین خریدی را از نظر مالی امکان پذیر نمی دانست. میرابلی توضیح می دهد:" مالک چینی حاضر نشد که پول بدهد. فاسونه به من گفت که از نظر مالی با حساب ها کنار نیامده است و باید منصرف شویم. "

4125