پیام مشکوک بازیکن سابق رئال و بارسا؛ می‌خواهد سیاستمدار شود؟

پیام مشکوک بازیکن سابق رئال و بارسا؛ می‌خواهد سیاستمدار شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز فیگو بازیکن اسبق رئال مادرید و بارسلونا در ماه های اخیر بیشتر به خاطر پیام های انتقادی خود از سیاستمداران اسپانیایی مواجه بوده است. بازیکن سابق تیم ملی پرتغال به یکی از منتقدان جدی جناح چپ سیاسی اسپانیا تبدیل شده و از عملکرد حزب "پودموس" ( به معنی ما می توانیم) به شدت انتقاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که فیگو هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که قصد ورود به دنیای سیاست را دارد یا نه، اخیرا پیامی در صفحه توئیترش منتشر کرده است و اعلام کرده است که قصد شروع یک پروژه شخصی را دارد. او از رنگ ها و لوگوهای مخصوص به خود هم استفاده کرده است و در پیامی نوشته است:" پروژه جدید در راه است."

این پیام مشکوک و مملو از تردید باعث شده تا خیلی ها در شبکه های اجتماعی در مورد هدف فیگو گمانه زنی کنند و خیلی ها او را به دنیای سیاست ربط می دهند. آیا او قصد ایجاد یک حزب سیاسی جدید را دارد؟

البته با وجود پیام ها و تردیدهای هواداران به نظر می رسد که توییت فیگو ربطی به دنیای سیاست یا فوتبال ندارد. برخی می گویند که فیگو قصد دارد که ارز دیجیتال اختصاصی خود را ارائه بدهد یا این که وارد دنیای سرمایه گذاری شود.

4125