پرسپولیس-سپاهان؛ متفاوت از نیم فصل اول/ دست یحیی بازتر است

پرسپولیس-سپاهان؛ متفاوت از نیم فصل اول/ دست یحیی بازتر است

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که قرمزها تغییرات نسبتا زیادی به نسبت بازی دور رفت داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان گل‌محمدی و نویدکیا در حالی بازی رفت را برگزار کردند که دو تیم موقعیت‌های انگشت‌شماری داشتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند، این موضوع اما یک دلیل عمده داشت و به تفاوت داشته‌های نویدکیا و یحیی برمی‌گشت. 

در آن مسابقه پرسپولیس با ترکیبی متفاوت به زمین رفت و در حالی که وحید امیری مهاجم نوک بود احمد نوراللهی در نقش مهاجم سایه بازی می‌کرد. علی شجاعی هم به جای سعید آقایی محروم به عنوان دفاع چپ تیمش به میدان رفته بود.

در بازی رفت که دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دست یحیی آنقدر خالی بود که روی نیمکت غیر از رادوشویچ از بازیکنانی مثل شیری، حسین‌پور، احسان حسینی، عبدی، آرمان رمضانی، محمد شریفی و آریا برزگر سود می‌برد که از این جمع چهار بازیکن دیگر در جمع قرمزها نیستند و جای آنها را نفرات شاخصی مثل شهریار مغانلو، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی گرفته‌اند. 

در بازی رفت، محرم نویدکیا در بازی رفت تمام مهره‌هایش را در اختیار داشت و توانست با استفاده از داشته هایش 5 تعویض خود در نیمه دوم را انجام داده و بازیکنانی مثل محبی، مصلح، خلعتبری، علیمحمدی و روح‌الله باقری را به میدان بفرستد، در حالی که دست یحیی آنقدر خالی بود که فقط دو تعویض در ده دقیقه پایانی انجام داد و سعید حسین‌پور را بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی و مهدی عبدی را در وقت‌های تلف شده به میدان فرستاد که طبیعتاً این دو نفر نتوانستند تغییری در شرایط بازی ایجاد کنند.

دست باز یحیی نسبت به بازی رفت و شرایط فنی مناسب تیم بعد از حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا می تواند انگیزه شاگردان یحیی گل محمدی را برای کسب سه امتیاز در این بازی دو چندان کند هر چند پتانسیل حریف نیز چیزی نیست که بتوان از آن ساده گذشت و این موضوع باعث خواهد شد تا بازی امشب حساس‌تر از همیشه باشد.

7655