شرایط اسفبار اولدترافورد: استادیومی زنگ زده، پوسیده و مملو از موش!

شرایط اسفبار اولدترافورد: استادیومی زنگ زده، پوسیده و مملو از موش!

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل بازیکن اسبق منچستریونایتد و مفسر کنونی اسکای اسپورتس هفته گذشته گفت که استادیوم باشگاه منچستریونایتد یعنی اولدترافورد ورزشگاهی پوسیده و زنگ زده است. ورزشگاهی با 76 هزار نفر گنجایش که به نظر می رسد رسیدگی کافی توسط مدیران یونایتد در موردش صورت نمی گیرد.

به گزارش فوتبالی،  شرایط ورزشگاه منچستریونایتد در سالهای اخیر با انتقادهایی به خاطر رسیدگی نشدن به آن مواجه شده است. خیلی ها می گویند که سقف این ورزشگاه نشتی دارد و خواستار بازسازی اورژانسی سقف در منطقه جایگاه ویژه شده اند.

در آوریل 2019 طوفانی شدید در ساعاتی پیش از دربی منچستر باعث شد تا بخشی از سقف بیافتد و روی صندلی ها آب بریزد. اتفاق مشابهی در سال 2012 رخ داد زمانی که اولدترافورد میزبان یکی از بازیهای المپیک بود و نشتی آب از بخش های مختلف سقف در حین بازی اسپانیا و مراکش مشهود بود. البته این تنها مشکل اولدترافورد نیست بلکه این استادیوم مملو از موش ها شده است و سمپاشی درستی نیز در این زمینه صورت نگرفته است. در سال 2015 بخشی از دفاتر اولدترافورد به خاطر نفوذ موش ها بسته شد و در سال 2010  نیز یک موش در حین بازی وستهام و یونایتد وارد زمین شد.

باشگاه یونایتد در ده سال اخیر فقط 118 میلیون پوند برای زیرساخت ها و بازسازی ورزشگاهش هزینه کرده در حالی که در همین مدت لیورپول 278 میلیون یورو هزینه کرده و سیتی 374 میلیون یورو.

4125