لیگ هجدهم؛ نقطه جوش پرسپولیس و سپاهان

لیگ هجدهم؛ نقطه جوش پرسپولیس و سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و سپاهان امشب درحالی به مصاف هم خواهند رفت که دیدارهای این دو تیم همواره با حاشیه‌هایی روبه رو بوده است.

به گزارش فوتبالی، به جرات می‌توان گفت جدال‌های پرسپولیس و سپاهان هیچ‌وقت به اندازه لیگ هجدهم پرحاشیه نبوده‌ است، جایی که در مسابقه رفت دو تیم، درگیری‌های بسیار زیادی رخ داد و علیرضا فغانی در لحظات پایانی آن جدال یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که همین موضوع، با اعتراض وحشتناک سپاهانی‌ها روبه‌رو شد.

 آنها تا هفته‌ها پس از هر جدال به انتقاد از عملکرد فغانی می‌پرداختند و معتقد بودند این داور، تیم‌شان را از یک پیروزی مهم محروم کرده است، در دیدار برگشت و تحت تاثیر ماجراهای جدال قبلی، تنش به اوج خودش رسید تا طرفداران پرسپولیس و سپاهان در آزادی، با سنگ از هم پذیرایی کنند.

آن مسابقه عجیب، بیش از 300 مصدوم باقی گذاشت و به یک اتفاق فوق‌العاده تلخ و دور از انتظار تبدیل شد، آن نبرد در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد، شرایط ورزشگاه هم به گونه‌ای بود که عملا امکان انجام یک بازی سالم وجود نداشت و همه حواس بازیکنان هم معطوف به زمین بازی شده بود.

در پایان آن فصل هم تیم برانکو بالاتر از سپاهان قلعه‌نویی، جام قهرمانی را بالای سر برد و قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را برای سومین بار متوالی جشن گرفت.

7655