صادقی: با حمایت نساجی را به جایگاه خوبی می‌رسانیم

صادقی: با حمایت نساجی را به جایگاه خوبی می‌رسانیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک نساجی مازندران مدعی است با ادامه روند نتیجه گیری تیمش، آنها قادر خواهند بود از منطقه سقوط دور شده و به نتایج مناسبی در ادامه راه دست پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اکبر صادقی، هافبک نساجی درباره برد دیروز تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: از زمان حضور آقای الهامی در نساجی شرایط برای ما فرق کرده و بازیهای خوبی به انجام رساندیم. از 5 بازی که در دوره مربیگری ایشان پشت سر گذاشتیم سه برد به دست آوردیم که باخت‌های ما هم مقابل تیم‌های صدرجدولی و مدعی این فصل برابر سپاهان و پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم از زمان حضور الهامی تیم ما خوب کار کرده و نتایج خوبی گرفتیم. برای ادامه راه کاملا امیدوار هستیم و می‌جنگیم و امیدوار هستیم که نساجی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هافبک نساجی مازندران در واکنش به اینکه آیا قادر خواهند بود تیم را در ادامه مسیر در لیگ حفظ کنند گفت: صد درصد اینطور خواهد بود. ما اصلا به سقوط فکر نمی کنیم و همه با همدلی در تلاش هستیم نساجی را به جایگاهی که حقش است برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم. حق آنها بیشتر از این هاست و امیدوارم دل‌شان را شاد کنیم.

صادقی درباره دیدار سخت هفته آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی سنگین و سختی خواهد بود. فولاد در آسیا هم خوب کار کرد و از مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. یک باشگاه حرفه ای که امکانات خوبی دارند. ما هم با انگیزه زیادی در این بازی خواهیم بود. با توجه به اینکه این بازی در زمین خودمان است تلاش می کنیم به نتیجه خوبی برسیم. باید در این بازی به نتیجه خوبی برسیم و بعد از آن با توجه به تعطیلی یکماهه لیگ (اردوی تیم ملی) بتوانیم با بهره بردن از این فرصت شرایط را برای کسب نتایج بهتر فراهم کنیم. الان آقای الهامی فرصت زیادی نداشته و فشردگی بازی ها مانع از این بود تا به هماهنگی لازم برسیم و این فرصت تعطیلی شرایط را برای هماهنگی و تمرینات مناسب شکل دهد.

هافبک نساجی در پایان گفت: امیدوارم نتایج موفق ما ادامه دار باشد. آقای الهامی از تیم های زیادی پیشنهاد داشته و الان نساجی را با یک ریسک بزرگ قبول کرده و مطمئن هستیم با همدلی و حمایت هواداران به نتایج خوبی در ادامه مسیر دست پیدا خواهیم کرد.

7474