حقیقی: اشتباه کردم و عذرخواهی می کنم

حقیقی: اشتباه کردم و عذرخواهی می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا حقیقی به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت در دور برگشت بازی های لیگ برتر در دیدار با فولاد بود اما یک اشتباه مانع از ثبت این رکورد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، او پیرامون این بازی می گوید: بازی، بازی خوبی بود. بی تعارف ما خوب بازی کردیم. به خصوص در نیمه دوم. صاحب توپ و میدان بودیم و به لطف موقعیت هایی که ایجاد کردیم می توانستیم برنده میدان باشیم. متاسفانه یک اشتباه از سوی من که ناخواسته بود موجب شد به حداقل امتیاز بازی دست پیدا نکنیم. من ابتدا بچه ها را به خاطر بازی خوبی که ارایه دادند تحسین می کنم و عذرخواهی می کنم که اشتباه من موجب شد این موقعیت خوب برای تیم از دست برود. از کادر فنی به خصوص آقای قلعه نویی و مدیریت باشگاه و تماشاگران تیم هم عذرخواهی می کنم.

علیرضا حقیقی در واکنش به این سوال که چه اتفاقی رخ داد که موجب شد در این بازی مرتکب اشتباه شود؟ گفت: زمانی که دروازه بان درون دروازه می ایستد اشتیاق زیادی دارد که کلین شیت کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. به دنبال هیچ ادله ای برای توجیه اشتباه خود نیستم. من اشتباه کردم. اما برای اینکه در چارچوب دروازه گل گهر نمایش خوبی داشته باشم خوب تمرین می کنم و این اشتباه اصلا برای من قابل درک و باور نیست. به خصوص که همواره روی بازی هم متمرکز هستم. از این بابت متاسفم. می دانم که مشکل فنی نیست به این خاطر که شما می توانید در تمرینات مشاهده کنید که من با جدیت کار می کنم. می توانم اینطور بگویم اتفاقات ناخواسته علیه من بوده است. اما باز هم خدا را شکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده با سیوهایی که انجام می دهم به تیم در مسیر نتیجه گیری کمک کنم. فوتبال ادامه دارد و امیدوارم در هفته های آینده گل گهر به امتیازات لازم برای رسیدن به یک جایگاه شایسته دست یابد و من هم بخشی از این موفقیت ها باشم.

7474