واکنش طرفداران برایتون به حضور جهانبخش در ترکیب اصلی؛ بازی حیاتی برای علیرضا

واکنش طرفداران برایتون به حضور جهانبخش در ترکیب اصلی؛ بازی حیاتی برای علیرضا

پایگاه خبری فوتبالی- کاربران صفحه توئیتر برایتون واکنش متفاوتی نسبت به حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی این تیم نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش که آخرین بار در بازی هفته شانزدهم مقابل آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت، برای بازی امروز مقابل ولورهمپتون، در فهرست 11 بازیکن منتحب گراهام پاتر قرار گرفته تا برای سومین بار در این فصل، از ابتدا برای برایتون در لیگ جزیره به میدان رود.

صفحه توئیتر این باشگاه با انتشار صحنه خوشحالی جهانبخش بعد از گلزنی دنی ولبک در بازی هفته قبل با لیدز، از کاربرانش خواسته که نظرشان را درباره حضور بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی این تیم بیان کنند.

از دید یکی از طرفداران برایتون، تعصب  جهانبخش به تیمش که به خوبی در بازی هفته قبل این تیم به چشم آمد در بازگشت او به ترکیب اصلی تیم گراهام پاتر نقش داشته و علیرضا باید از این فرصت طلایی که نصیبش شده، به بهترین شکل ممکن استفاده کند و به انتقادهایی که از او شده، پاسخ دهد.

کاربر دیگری هم به این نکته اشاره کرده که این بازی برای جهانبخش بسیار حیاتی است و نمایش او در بازی مقابل ولورهمپتون تاثیر زیادی در آینده همکاری او با برایتون خواهد داشت و بازی امروز می‌تواند تعیین کند که آیا علیرضا فصل آینده هم در برایتون خواهد بود یا اینکه در تابستان از این باشگاه جدا می‌شود. 

1984