خیانت «یارنی جدید» به کرواسی؛ تیم ملی آلمان را انتخاب کرد

خیانت «یارنی جدید» به کرواسی؛ تیم ملی آلمان را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال کرواسی در سالهای اخیر، بورنا سوسا که در پست دفاع چپ بازی می کند اعلام کرد که با وجود آن که در همه رده های سنی برای کشور محل تولدش یعنی کرواسی بازی کرده، تصمیم گرفته که در رده بزرگسالان برای تیم ملی آلمان بازی کند.

به گزارش فوتبالی ، سوسا در پستی در اشتوتگارت می درخشد که تیم ملی آلمان همواره در آن مشکلاتی داشته است. به همین خاطر اولیویر بیرهوف مدیر ورزشی تیم ملی آلمان توانست سوسا را متقاعد کند که تیم ملی خود را تغییر بدهد.

سوسا در مورد دلیل تصمیم خود توضیح داده است:" تصمیم گرفتم که برای تیم ملی آلمان بازی کنم چرا که در حال حاضر 24 ساله هستم، سه سال است که در بالاترین سطح در بوندسلیگا بازی می کنم و هرگز توسط تیم ملی کرواسی دعوت نشده ام. فهمیدم که کرواسی روی من حساب نمی کند و اعتقاد دارند که بازیکنان بهتری از من در این پست حضور دارند."

در حقیقت به نظر می رسد که زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی در نظر داشته که در آخرین وقفه بازیهای ملی از سوسا دعوت کند اما منصرف می شود و همین مسئله بازیکن اشتوتگارت را عصبانی می کند. سوسا فصل درخشانی در اشتوتگارت داشته است. او سه سال پیش از دیناموزاگرب راهی بوندسلیگا داشت. او از نظر سبک بازی با روبرت یارنی دفاع چپ اسطوره ای فوتبال کرواسی مقایسه می شود.

4125