آمار پرسپولیس در بازیهای خارج از خانه؛ فقط 2 برد

آمار پرسپولیس در بازیهای خارج از خانه؛ فقط 2 برد

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس برای بردن سپاهان در اصفهان چقدر شانس دارد؟

به گزارش فوتبالی، دیدار 6 امتیازی هفته بیست و دوم تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ، امیدوار است با بردن شاگردان محرم نویدکیا، با یک بازی کمتر به نسبت سپاهان، با صدرنشین لیگ، هم امتیاز شود.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی برای پیروزی مقابل سپاهان به میدان خواهند رفت که شاگردان یحیی در این فصل آمار چندان خوبی در بازیهای خارج از خانه نداشتند.

تنها باخت این فصل پرسپولیس، در بازی خارج از خانه مقابل آلومینیوم در اراک رقم خورده و یحیی و تیمش تا قبل از بازی هفته چهاردهم مقابل تراکتور در تبریز، در بازیهای خارج از خانه‌شان پیروز نشده بودند.

پرسپولیس در این فصل و در رقابتهای لیگ، تنها دو برد خارج از خانه داشته. آنها هفته چهاردهم با گل سیدجلال، تراکتور را شکست دادند و در بازی معوقه‌شان مقابل گل گهر که اول اسفند برگزار شد، 5 گل به تیم امیر قلعه‌نویی زدند.

پرسپولیس  در بازیهای خارج از خانه‌اش و در نیم فصل اول با سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی و استقلال به تساوی رسید و در نیم فصل دوم هم با صنعت نفت و پدیده در خارج از تهران مساوی کرده و باید دید امشب سومین پیروزی خارج از خانه پرسپولیس رقم خواهد خورد یا نه.

7655