واکنش جالب استرلینگ به پیام عذرخواهی آگوئرو به خاطر پنالتی ضعیف

واکنش جالب استرلینگ به پیام عذرخواهی آگوئرو به خاطر پنالتی ضعیف

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو در شب شکست منچسترسیتی مقابل چلسی نتوانست شرایط خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در دقیقه 44 با گل رحیم استرلینگ پیش افتاد. آنها فرصت خوبی را داشتند تا لحظاتی بعد با یک  پنالتی اختلاف را بیشتر کنند. آنتونی تیلور پس از خطای بیلی گیلمور روی گابریل ژسوس نقطه پنالتی را نشان داد.  آگوئرو که مصدومیت های زیادی در این فصل داشته پشت ضربه ایستاد. این مهاجم باتجربه به نظر می رسید که اعتماد به نفس بالایی دارد و به همین خاطر تصمیم گرفت که پنالتی را به شکل ضربه چیپ بزند اما بدشانس بود چرا که ادوارد مندی خیلی راحت توپ را مهار کرد و او را تحقیر کرد. چلسی در نیمه دوم به بازی برگشت و با گلهای حکیم زیاش و مارکوس آلونسو به پیروزی رسید.

آگوئرو در پایان بازی به خاطر این اتفاق در پیامی توییتری عذرخواهی کرد و نوشت:" از هم تیمی هایم، کادر فنی و هواداران به خاطر از دست دادن پنالتی عذرخواهی می کنم. این یک تصمیم اشتباه بود و تمامی تقصیر را می پذیرم."

رحیم استرلینگ اما خیلی سریع در جواب وی نوشت:" سخت نگیر برادر. امروز خودمان را سرزنش می کنیم اما به جلو حرکت می کنیم. دوستت دارم برادر."

به هر صورت  این نتیجه قهرمانی منچسترسیتی را یک هفته به تعویق انداخت اما به نظر می رسد که روحیه تیمی و همدلی در سیتی بالاست و این را می توان از پیام استرلینگ به آگوئرو فهمید.

4125