سیمئونه: بازی رئال مادرید لذت‌بخش نیست؛ آن را نمی‌بینم!

سیمئونه: بازی رئال مادرید لذت‌بخش نیست؛ آن را نمی‌بینم!

پایگاه خبری فوتبالی – دیگو سیمئونه پس از بازی مقابل بارسلونا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه پس از پایان بازی مقابل بارسلونا به خبرنگاران گفت: فصل فوق‌العاده‌ای بوده و ۴ تیم در صدد هستند تا جایی که امکان دارد در رتبه‌های بالایی حضور پیدا کنند. به بارسلونا آمدیم تا یک بازی میتنی برا کار گروهی انجام دهیم و ماجرا همان طور می‌خواستیم پیش رفت. حملات ما پس از گرفتن توپ از حریف با گذراندن یک نیمه خوب بود. آن‌ها یک فرصت خوب با ضربه سر در پایان بازی داشتند و ما هم فرصت کاراسکو را داشتیم. احساس خوبی بابت تلاش تیم دارم. از پیشروی بازی به بازی عقب نمی‌کشیم. آرام هستیم و فردا استراحت می‌کنیم تا برای دیدار مقابل سوسیه‌داد آماده شویم. همیشه‌ اینگونه است. بازی به بازی.

سیمئونه در ادامه افزود: شایسته برد بودیم؟ اینگونه به مسائل فکر نمی‌کنم. بازی خوبی داشتیم و بارسلونا می‌خواست به ما آزار برساند. تیم خوبی دارند و کومان کارش را عالی انجام می‌دهد.  آن‌ها کوپا دل ری را برده‌اند و شانس قهرمانی لالیگا دارند. رئال مانند همیشه تا انتها می‌جنگد و سویا هم می‌تواند با برد به جدال قهرمانی ملحق شود.

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم بازی رئال مادرید را تماشا کنم. این بازی‌ها را نمی‌بینم. از آن‌ها لذت نمی‌برم و ترجیح می‌دهم آن‌ها را نبینم. اگر مشاهده کنم هم تغییری حاصل نمی‌شود. در کنار خانواده و هنگام صرف شام، وقتی که خودمان را برای دیدار دوشنبه آماده می‌کنیم می‌بینم.

1101