رشد چشمگیر حریف استقلال؛ حسینی در ۶ بازی به امتیازات نیم‌فصل رسید

رشد چشمگیر حریف استقلال؛ حسینی در ۶ بازی به امتیازات نیم‌فصل رسید

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب‌آهن اصفهان در ۶ مسابقه با هدایت «مجتبی حسینی» به اندازه تمام بازی‌هایی که در نیم‌فصل اول انجام داد، امتیاز گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب (یکشنبه) با انجام سه دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از مسابقات، استقلال باید در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن برود.

شاگردان فرهاد مجیدی مقابل تیم پانزدهم به میدان می‌روند اما به هیچ‌وجه نباید به ظاهر قضیه بسنده کرد. ذوب نسبت به ۲ تیم نساجی و سایپا به ترتیب ۲ و یک بازی کمتر انجام داده است. همچنین این تیم اصفهانی در هفته‌های اخیر احیا شده و نتایج خوبی را هم به دست آورده است.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول ۱۴ بازی را با رحمان رضایی و یک بازی را با هدایت میلیچ کرکیچ به میدان رفت که ماحصل آن کسب ۱۰ امتیاز بود. سفید و سبزها فقط یک برد را به دست آوردند؛ در هفت بازی به تساوی رضایت دادند و در هفت مسابقه نیز شکست خوردند.

در نیم‌فصل دوم اما مجتبی حسینی روی کار آمد. این سرمربی پرتلاش در ۶ دیداری که سرمربی ذوب بوده به نتایج جالبی رسیده است. او در پنج مسابقه لیگ برتری و یک دیدار جام حذفی سه برد، ۲ شکست و یک تساوی داشته است. یعنی مجموع امتیازاتی که حسینی در ۶ بازی به دست آورده مساوی با تعداد امتیازی بوده که ذوب در نیم‌فصل اول دشت کرد. همچنین تعداد بردهای ذوب در همین ۶ مسابقه، ۲ تا بیشتر از بردهای این تیم در نیم‌فصل اول است.

این‌ها حکایت از آن دارد که کار سختی پیش روی استقلالِ فرهاد مجیدی خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که ذوب با مجتبی حسینی در بیرون از خانه به برتری نرسیده و ۲ باخت و یک تساوی عایدش شده است.

7474