ملی پوش عراقی:‌ با آزمون دوست هستم ولی می‌خواهم در زمین برابر ایران برنده باشم

ملی پوش عراقی:‌ با آزمون دوست هستم ولی می‌خواهم در زمین برابر ایران برنده باشم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوش عراقی شاغل در فوتبال روسیه عنوان کرد هر چند با سردار آزمون رابطه خوبی دارد ولی دوست دارد برابر ایران برنده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اکسپرس، صفا هادی، هافبک عراقی و سردار آزمون که در لیگ روسیه بازی می کنند، روابط صمیمانه ای با هم دارند و حتی در ابتدای حضور این بازیکن عراقی در روسیه زمانی که قرار بود در قرنطینه باشد نیز کنار آزمون دیده شد و همین مسئله باعث شد تا باشگاه زنیت بازیکن ایرانی را جریمه کند.

صفا هادی اکنون درباره رابطه با سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و عکس حاشیه ساز که قوانین مربوط به کرونا را نقض کرده بودند گفت: مشکلاتی به خاطر آن عکس ایجاد شد. این اتفاق به این صورت افتاد که ما با زنیت خارج از خانه بازی کردیم، بعد از مسابقه سردار گفت که می خواهد این شهر و مکان های زیبا را به من نشان دهد. رفتیم قدم بزنیم، عکس گرفتیم که یکی از آنها در اینستاگرام منتشر شد. در پایان، من عکس را حذف کردم و متوجه خطا شدم. باید در خانه می‌ماندیم چون با باشگاه قرارداد داریم و به باشگاه ها احترام می گذاریم. گرچه در آن لحظه نمی دانستیم که بیرون رفتن ممنوع است.

او درباره رابطه خود با آزمون گفت: ایران و عراق رقبای همیشگی در آسیا هستند و بازی های این دو تیم با هم حساسیت زیادی دارد مانند یک بازی کلاسیکو یا دربی است. اما من معتقدم که روابط خوب آدم ها با هم عجیب نیست. من با سردار دوست هستم ولی می خواهم ایران را در زمین شکست دهم. باید ورزش و روابط انسانی، کار و دوستی را از هم جدا کنیم.

7474