بایرن مونیخ رسما قهرمان بوندسلیگا شد؛ جشن قهرمانی با جشنواره گل!

بایرن مونیخ رسما قهرمان بوندسلیگا شد؛ جشن قهرمانی با جشنواره گل!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد برابر مونشن گلادباخ به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) از ساعت 21 از هفته سی و دوم بوندسلیگا آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی برگزار می‌شد که شاگردان هانسی فلیک به خاطر شکست 3-2 لایپزیش مقابل دورتموند، قهرمان این فصل بوندسلیگا شدند و برای نهمین بار متوالی به این عنوان دست یافتند. 

در نیمه اول، شاگردان فلیک بسیار طوفانی کار را دنبال کردند و توانستند در دقیقه دوم بازی توسط روبرت لواندوفسکی به گل اول دست پیدا کنند. در دقیقه 23 توماس مولر با پاس گل جمال موسیالا، اختلاف را دو برابر کرد. مونیخی‌ها دست از حمله کردن نکشیدند و در دقیقه 34 روبرت لواندوفسکی با پاس توماس مولر گل سوم را زد. این پایان کار در نیمه اول نبود و کینگزلی کومان در دقیقه 44 گل چهارم را به ثمر رساند تا تیر خلاصی به پیکر مونشن گلادباخ در همان نیمه اول بزنند. 

در نیمه دوم هم بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و لواندوفسکی گل پنجم بایرن مونیخ را از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 زد تا در روز قهرمانی باواریایی‌ها هت تریک نیز کرده باشد. چند دقیقه‌ای از نیمه دوم هم مونشن گلادباخ جلو کشید اما نتوانست تهدیدی برای مدافعین بایرن مونیخ ایجاد کند و در دقیقه 86 لروی سانه هم گل زد تا فستیوال گل برپا کرده باشند. این دیدار در نهایت با نتیجه 6-0 به سود بایرن مونیخ پایان یافت.

بدین ترتیب بایرن مونیخ قهرمان این فصل بوندسلیگا شد و همچنان روند قهرمانی های پیاپی این تیم ادامه دارد. البته این قهرمانی با باخت لایپزیگ به دورتموند که نزدیک ترین تعقیب کننده باواریایی‌ها بود اتفاق افتاد.

4416