رکوردی جدید؛ بازیکنان اتلتیکو مادرید چند بار روی مسی خطا کردند؟

رکوردی جدید؛ بازیکنان اتلتیکو مادرید چند بار روی مسی خطا کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت و هیچ کدام از دو تیم نتوانست بر دیگری برتری پیدا کند تا بدین ترتیب کار برای هر دو تیم سخت شود و اکنون اگر رئال مادرید سویا را شکست دهد، صدرنشین لالیگا می‌شود و با پیروزی در سه بازی آینده خود، می‌تواند قهرمان لالیگا شود و همه چیز دست خودش خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی خشونت بالایی داشت و بیشتر این خشونت از سوی بازیکنان اتلتیکو مادرید بود به طوری که آن ها فقط 9 بار روی لیونل مسی خطا کردند که این تعداد از خطا، رکورد این فصل لالیگا از نظر تعداد خطا روی یک بازیکن می‌باشد. در واقع بازیکنان اتلتیکو مادرید با خطا های بسیار و خشونت بالایی که در بازی خود داشتند، سعی در متوقف کردن لیونل مسی داشتند و بدین ترتیب جلوی او را گرفتند و در این امر هم موفق بودند چرا که مسی نتوانست در این بازی خودش نشان دهد و عملکرد محوی داشت.

باید دید که شرایط در بازی های آینده به چه شکل پیش خواهد رفت. لیونل مسی و بارسلونا اکنون بخت سوم قهرمانی در لالیگا پس از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هستند و قهرمانی آن ها در گرو این خواهد بود که رئال و اتلتیکو امتیاز دهند و خودشان همه بازی هایشان را ببرند.

1470