کمالوند و سرمربیگری در لیگ برتر؛ بعد از حدود 500 روز

کمالوند و سرمربیگری در لیگ برتر؛ بعد از حدود 500 روز

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند سوژه جذابی بعد از حدود یکسال و 5 ماه، دوباره به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، فراز کمالوند که آخرین بار با پارس جنوبی در لیگ برتر حضور داشت، در چند هفته گذشته لیگ به عنوان مدیر فنی استقلال به لیگ برتر برگشته بود با این همه همکاری او با استقلال چندان طولانی نشد و کمالوند به محض بازگشت استقلال از عربستان، شایعات درباره توافقش با سایپا را تائید کرد تا در ادامه لیگ به عنوان سرمربی روی نیمکت نارنجی پوشان بنشیند.

آخرین دیدار فراز کمالوند به عنوان سرمربی در لیگ برتر، به هفته پانزدهم لیگ هجدهم برمی‌گردد که او با پارس جنوبی روبروی نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

دیداری که 23 آذر 98 برگزار شد و  با تساوی 1-1 به پایان رسید و کمالوند بعد از جدایی از پارس جنوبی، با قبول سرمربیگری شاهین بوشهر به دنیای فوتبال برگشت و در لیگ یک کارش را پیگیری کرد و امشب بعد از حدود 500 روز، دوباره به عنوان سرمربی در لیگ برتر کارش را ادامه خواهد داد.

کمالوند با هدف نگه داشتن سایپا در لیگ برتر هدایت این تیم را قبول کرده و باید دید در پایان فصل می‌تواند به هدفش برسد یا نه. او 10 بازی وقت دارد تا ثابت کند که مدیران سایپا در انتخاب او اشتباه نکرده‌اند.

1984