قابی از حسرت مسی پس از فرصت سوزی دمبله

قابی از حسرت مسی پس از فرصت سوزی دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل رضایت دادند و بدین ترتیب هر دو تیم امتیاز از دست دادند و اکنون رئال مادرید شانس بالایی برای صدرنشینی و قرار گرفتن در مسیر قهرمانی لیگ فوتبال اسپانیا دارد. در این بازی عثمان دمبله فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما آن را از دست داد تا باعث حسرت و ناراحتی هواداران و بازیکنان بارسلونا شود و بدین ترتیب عملکرد جالبی نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از اینکه دمبله فرصت سوزی کرد، روی زمین نشست و بدین ترتیب ابراز ناراحتی کرده و حسرت خورد. در واقع به نظر می‌رسد که مسی هم دیگر از دست فرصت سوزی های عثمان دمبله ناراحت شده و حسرت می‌خورد چرا که با این فرصت ها سوزی ها بارسلونا به شرایط امروز رسیده است که شانس قهرمانی اش در لالیگا کمتر از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید است و باید دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

در این چنین بازی هایی جای خالی یک مهاجم تمام کننده مثل لوئیس سوارز در بارسلونا احساس می‌شود. سوارز در تابستان گذشته به اجبار از بارسلونا از جدا شده و راهی اتلتیکو مادرید شد تا بدین ترتیب امروز مقابل بارسلونا قرار بگیرد. البته او هم موفق به گلزنی در این بازی نشد.

1470