بگو بخند مسی و سوارز و در آغوش کشیدن یکدیگر در نیوکمپ (عکس)

بگو بخند مسی و سوارز و در آغوش کشیدن یکدیگر در نیوکمپ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید با تساوی بدون گل خاتمه یافت و بدین ترتیب اکنون شانس صدرنشینی و قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بیش از هر زمان دیگری است و باید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. لیونل مسی و لوئیس سوارز پس از مدتی طولانی در زمین مسابقه دوباره یکدیگر را دیده بودند.

به گزارش فوتبالی، سوارز که در تابستان گذشته از بارسلونا رفت و راهی اتلتیکو مادرید شد، در این تیم روند خوبی را داشت. او یکی از صمیمی ترین دوستان لیونل مسی بود و این رفاقت همچنان پا برجاست به طوری که این دو در بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید با هم بگو بخند داشتند و یکدیگر را در آغوش کشیدند تا بدین ترتیب یادی از گذشته ها کرده باشند.

این اولین بازگشت سوارز به نیوکمپ پس از ترک بارسلونا بود. او به اجبار بارسا را ترک کرد چرا که خودش نمی‌خواست برود و مربی و مدیران بارسا اصرار به جدایی او داشتند و خیلی ارزان این بازیکن را رد کردند.

نه سوارز و نه مسی در این بازی گلزنی نکردند تا به نوعی هر دو تیم امتیاز از دست دهند و نتیجه ای ایده آل برای رئال مادرید به دست بیاید و باید دید که در نهایت چه اتفاقی در لالیگا میفتند و کدام تیم قهرمان خواهد شد.

1470