بارسلونا 0-0 اتلتیکومادرید؛ مساوی به نفع رئال مادرید

بارسلونا 0-0 اتلتیکومادرید؛ مساوی به نفع رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش فوتبالی، امروز (شنبه) از ساعت 18:45 دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید از چهارچوب هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار بود، زیرا می‌توانست در سرنوشت قهرمانی این فصل لالیگا تاثیرگذار باشد. 

در نیمه اول، بارسلونا همانند انتظار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما این اتلتیکو مادرید بود که حملات زهرداری داشت. شاگردان سیمئونه چند بار توسط آنخل کوریا و لوئیس سوارز، دروازه تراشتگن را تهدید کردند، اما با درخشش لنگله و بی دقتی خودشان، موقعیت‌ها را از دست دادند. بارسلونا نیز توسط مسی یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد، که شوت لیونل مسی پس را یان اوبلاک به کرنر فرستاد. این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم، اتلتیکو مادرید بازی را بهتر آغاز کرد، اما بارسلونا در ادامه کنترل بازی را در دست گرفت. در 30 دقیقه پایانی فشار کاتالان‌ها برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر شد، اما شاگردان کومان نتوانستند از فرصت‌ها بهره‌ای ببرند تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 77 در صدر جدول، بارسلونا با 75 در رده دوم و رئال مادرید با یک بازی کمتر و 74 امتیاز در رده سوم قرار دارند. 

4416