کلوپ: در صورت ناکامی در کسب سهمیه گریه نخواهیم کرد!

کلوپ: در صورت ناکامی در کسب سهمیه گریه نخواهیم کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید که آن‌ها در صورت عدم موفقیت در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، همانند کودکان گریه نخواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در حال حاضر با یک بازی کمتر، هفت امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد. آن‌ها امشب در آنفیلد میزبان ساوتهمپتون هستند و می‌توانند فاصله خود را آبی‌های لندن کاهش دهند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی سابق دورتموند درباره احتمال ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: "ما بچه نیستیم که اگر به آن آب‌نبات ندهید، گریه کنیم. ما مسئولیت جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم را پذیرفتیم و اگر به لیگ قهرمانان فصل بعد راه پیدا نکنیم، خودم یا بازیکنانم در مقابل تلویزیون هنگام پخش این تورنمنت، گریه نخواهیم کرد. اگر کسی با این موضوع مشکل داشته باشد، امیدوارم زود مطلع شوم و مشکلش را حل کنم. ما هنوز برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا ششانس داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. برخی از مردم فکر می‌کنند که همه چیز تمام شده است و ما دیگر شانسی نداریم."

کلوپ در خصوص فصل بعد خوش‌بین است و امیدوار است که بازیکنانش در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

"تابستان بسیار مهمی در پیش رو داریم و شما می‌توانید این حرف را در مورد هر بازیکنی بزنید. اگر در یک دیدار به میدان نمی‌روید، پس باید از هر ثانیه در تمرینات برای پیشرفت کردن استفاده کنید. امیدوارم شرایط در سال آینده تغییر کند، زیرا نیاز داریم در بعضی از پست‌ها ثبات بیشتری داشته باشیم."

4416